четвъртък, 11 февруари 2016 г.

Сватбата-чудо!




Не знам кой вярва в чудеса и кой не, но да ги има тези снимки е истинско чудо! Имах привилегията да снимам сватбата на моя приятел Вени ”полковника”. Само преди около 10 години той беше един от най-пропадналите пияници в града. Съсипан от житейските си проблеми, той бе изгубил всякаква надежда и напълно се бе предал. Вече 50-годишен, живееше ден за ден, в търсене на мизерни суми пари, които да обърне в алкохол. По цял ден обикаляше из улиците с надеждата да намери цигара или поне фас. Тогава го срещнах и му казах, че Исус го обича! Че Той има за него по-добър живот. Живот, в който той може да е истински щастлив. Разбира се, трудно му беше да ми повярва, но винаги, когато му разказвах за чудесните дела на Бог, той ме гледаше с ококорени от удивление очи. Имало е моменти, в които е вадил пистолета си (понеже е бивш военен) и го е насочвал към мен с думите,”ще те гръмна, защото знам ,че ми говориш истината”. Никога няма да забравя как една вечер в неговия мизерен апартамент, вонящ на цигари и алкохол, се молих за него. И той, както беше пиян, помоли Бог да му прости всички грехове и да му помогне. А Бог, без да обръща внимание на нетрезвото му състояние, видя сърцето му и взе думите му на сериозно. После поради ред причини бяхме изгубили връзка за около година. Но когато го видях след време, аз на свой ред ококорих очи от удивление. Видях Вени на един християнски концерт с вдигнати нагоре ръце, благодарейки на Бог. На въпроса ми какво е станало с него ми отговори така: „Вече не близвам алкохол, ходя в протестантската църква, чета Библията редовно, а пистолета ми изчезна без следа и не мога да го намеря никъде. Сега съм истински щастлив и знам, че Исус ме обича”!Живеехме в различни градове и се виждахме рядко, но поддържахме приятелството си. Въпреки че беше преживял два неуспешни брака поради прoблемите си с алкохола, той мечтаеше да си намери жена и да създаде ново семейство. Редовно се молеше за това и вярваше, че Бог ще му даде още един шанс, за да го направи този път по прaвилният начин. И ето, че Бог отново чу молитвите му и взе думите му на сериозно. На 60-годишна възраст той откри своята половинка и я взе за своя законна съпруга. Вдигнаха голяма сватба в неговата църква и аз имах привилегията да отразя с фотоапарата си това Божие чудо, наречено любов!!!!



















































Няма коментари:

Публикуване на коментар